روزهای سخت

عشق بی پرده

عشق به معنای واقعی

این روزها بااین که بسیار سخت میگذرد.ولی به سرعت درحال عبور است میگویند امیدیست

به روزهای خوب روزهای خوش روزهایی که باید بااندیشدن آنهارابسازی با افکار مثبت انرا بسازی

میتوانم افکارم را انچنان مثبت کنم که تمام غمهای زندگیم را فراموش کنم ولی یک چیز است که

نمیگذارد ودر همین حال یک چیز دیگر به آن اضافه شده.من تمام اینهارا میگذارم به روزهای سخت روزگار

که باید بگذردمیگویندافکارمان انچنان قدرتی دارند که حتی فکرشم نمیتوانیم بکنیم قدرت افکاریا قدرت ذهن به من ثابت شده

پس از این به بعد همیشه از یاد نخواهم برد قدرت ذهن را.با این که حس ششم قویی دارم ولی همیشه

حسم تمام چیزهایی که دوست نداشتم پیش بیاید راقبل از این که ان عمل انجام شودبه من فهمانده اند

یا به عبارتی کمی خنده دار بهم الهام شده با تمام این وجود با روزگار دارم سخت میجنگم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 21 شهريور 1394برچسب:,ساعت20:26توسط علی خسروجردی | |